11 september.

Ligger i soffan och kollar på topmodel samtidigt som jag läser massa bloggar. Kom hem vid fyra, tog 3-bussen idag för det va ju fredagsfika! Fika med lino, sofie och ronja :) Nu ska jag ta det lungt typ till 6 för då ska jag hänga med millan, stina och elin är dom ska äta thaimat. Jag ska inte äta för vi ska äta tacos hemm och det vill jag inte missa!

Jag vet inte vad vi ska göra ikväll faktiskt, hittar nog på nått :)

Ska nog sätta i löshår föresten, lim alltså. Assugen på det nu, fast vet hur drygt det är efter ett tag.. men ändå värt. Det är tredje gången, eller nej fjärde, eller jag vet inte, iallafall typ fjärde gånger jag sätter i det då.

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0