1 september.

Shit 1 september idag, fan va snabbt det går..

John kom iallafall till mig igår och gjorde allt bättre! :) Vi kollade på film med mamma och pappa men jag va så trött så jag gick och la mig.. Skönt iallafall för är inte jättetrött idag. jag har ju eftermiddagsvecka den här veckan men har idrott nu på morgonen, så måste åka snart. Idag ska jag nog bara ta det lungt, möta matilda ikväll iallafall:)

Klippte av mina naglar igår så nu har jag korvfingrar!! hehe. Korta och svarta är dom. naglarna alltså, inte fingrarna. Ska kolla så att jag har med mig allt nu sen gå till bussen.

Ändrade min header nu skitsnabbt men gör nog om den sen igen.

Mathilda


Kommentarer
Postat av: lino

fin bild gumman :) din header va ju skitfin ju<3

2009-09-01 @ 17:24:28
URL: http://baralino.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fin du är Mathilda! (:

2009-09-03 @ 14:50:02
URL: http://angelicahaggkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0