1 september.



Började som sagt halv 9 imorse med idrott. Det va jobbigt men jag tyckte det va askul, hade boxersize(stava), ah när man boxas iallafall.. Efter det hade vi hål i 2 timmar då käkade vi på donken sen tog det lungt. Hade tre lektioner sen sluta klockan 5. Ville äta med sara på spicy hot för jag har aldrig ätit där, hehe.. Hon sa först att hon va tvungen att åka hem men sen ändrade hon sig så det gjorde vi! asgottt. Ska äta där nästa vecka också med lino tror jag :D Tog iallafall bussen hem 6 och nu sitter jag här. Nu ska jag läsa nya veckorevyn sen möta matilda för vi ska byta tillbaks kläder(K)

just de, Glömde att ta med en ren bh efter idrotten, hade alltså bara en svettig sportbh, så jag fick gå utan bh på stan och köpa en ny, sen byta om inne på donken.. hahaha.

Mathilda



Kommentarer
Postat av: Karolina

Snygging!! :)

2009-09-01 @ 19:46:50
Postat av: lino

hahaha :) finaste tjejen!

2009-09-01 @ 20:09:44
URL: http://baralino.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha klantig

2009-09-01 @ 20:10:23
URL: http://sarafridajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0