5 oktober.

Uppe halv 6 imorse, va i skolan 8. Skoldagen gick snabbt för vårt internet funka inte på skolan och två av 3 lektioner skulle vi ha dator på så vi gjorde ingenting! Efter skolan gick jag, sara, karin och fredrik till spicy och käka, gott va det och roligt va det också, haha. Åkte halv 3 tåget hem och när jag kom till sala gick jag till stan och mötte elin så gick vi till johanssons och fikade :) Sen gick vi hem hit och hon drog hem för ett tag sen, men tror hon skulle komma sen igen, hon ska iallafall kolla på min match!

Medans jag väntar på att pappa ska laga mat ska jag läsa mina 120 nya inlägg på bloglovin.. Sen ska jag fixa med lite kläder också. Sen är det samling klockan 7 och klockan 20.15 börjar matchen! Långt inlägg.

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0