4 oktober.

Kvällen igår va jätterolig, vi åt tacos, kollade på skräckfilm, kolla roliga klipp och så! Kulkul. Imorse skjutsade saras mamma ut mig till västeråsvägen och pappa kom och hämtade mig, skulle till falun och spela match. Gick skitdåligt och jag va assur efter... Får ta igen det imorgon för då har vi match hemma. Efter matchen åkte vi till idrottshallen och kollade på damernas match och nu är jag hemma.

John är här och vi ska kolla på män som hatar kvinnor snart :) Elin och alla skulle på flickan som lekte med elden ikväll, ville hänga med fast är ju med john :) John och hans pappa ska på den nästa helg, hoppas jag får följa med... Det har vart en bra helg!

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0