29 oktober.

Va med John ett tag imorse, eller han sov ju här så klart jag va med han. Han tyckte jag va tråkig så han åkte hem.. Kanske för jag gick runt och tog typ 100 bilder på mig själv.. Har iallafall gjort en ny header! Sara och David skulle ner på stan så hängde med dom, gick runt och kollade lite, sara va aspinsam och sen fikade vi. Efter det skynade jag mig hem för min träning började kvart över 5, trodde den börja kvart över 7..

Tränade alltså sen och nu är jag hemma. Ska duscha och softa ett tag nu sen hoppas jag att emma kommer hit! Eller kanske jag åker till henne, jag gar bara vart där en gång :D Fårsefårse!

Har innebandysm på söndag fast vi har typ inge lag.. fast ändå kul! Suger att jag missar halloweenfesten sofie i min klass ska ha :( Jag håller på och tänker asmycket just nu vad jag ska göra mot en person på sm, måste komma på något asbra...

Mathilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0