27 oktober.

Asmysig dag idag! :) Mötte sara och vi gick på stan ett litet tag sen åt vi på vivaldi. supergött! Fortsatte gå på stan efter det i några timmar sen vart vi aströtta så gick till waynes och tog varsin chailatte, fast vart astörstiga av den så gick och köpte cola efter det, haha... Skulle ju egentligen tränat med orkade verkligen inte för hade asont i huvet och helt seg.. Så sara och jag gick och köpte godis ( typ en minut innan bussen gick) sen åkte vi hem.

Köpte en blårutig skjorta från hm, en ljusgrå sjal från gina, leggings med dragkedja från hm och ett asgulligt diadem från glitter! Och har pengar kvar, brabra :)

Jag sitter här och sara städer, vi väntar på att klockan ska bli 8 för då ska vi kolla på plastikkirurgerna, tycker det är asbra för ska operera mig asmycket när jag blir stor, hehe. Sen ska vi kolla på film och myysa!

Mathilda



Kommentarer
Postat av: emma

haha eller hur! blir typ deprimerad av att se bilderna :P så idag har jag legat 20 minuter i solariet, och det ska jag göra varje dag. haha måste bli brun igen :D

2009-10-27 @ 21:40:42
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0