25 oktober.









Skola, träna, fredagsfika, match.

Vann matchen med 9-3 igår, spelade ju mot döva och det va fan assvårt. Helt tyst på planen. Fast det va kul :) haha jag och sara va asdryga på vägen hem, satt och sjöng ashögt.. Va hemma halv i igårkväll iallafall, då åkte vi till elin och där va tjejerna, kollade på en asbra film! Haha vi skrek och skratta som fan! Vid 12 gick vi hem till ella, eller 11 för vi stäkllde tillbaks klockorna då men. Softade där och jag skratta så jag fick hur ont i magen som helst. Vid 2 gick jag och sara hem och vaknade vid 11.

Sara drog nyss hem till david och jag sitter bara här nu. Ska tvätta mitt löshår nu sen ska jag börja fixa mig ( har fortfarande inte fått extensions..) sen blir det idrottshallen. Det är dammatch och jag ska stå i kiosken.. kul.

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0