23 oktober.


Emma och jag på frissan!


Gammlare

Eller egentligen 24. Idag då!? Jo, efter skolan vart det en fredagsfika med lino, eller hennes kille och hans kompis va också med, huhu. Halv 3 tog jag tåget hem och när jag kom till station gick jag tille emma som va på frissan. När jag kom dit sa emma( en annan emma, som jobbar på frissan) om jag ville förga mitt hår och det ville jag ju såklart. Så ingen utväxt nu.. :) Så emma och jag satt där samtidigt på frissan, kul! Och hon vart assnygg i håret!! När vi va klara gick vi till sakonthai och käkade sen gick vi hem till ella. Tog det lungt där ett tag sen åkte vi och kollade på hockey :) Efter hockeyn åkte vi till stina och sen har vi vart där med stina och julia hela kvällen! :)

Nu sitter jag här och käkar popcorn, ska lägga mig snart för är astrött. Match imorgon, skitkul :)

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0