20 oktober.

Lång skoldag idag, började 8 och hade tre lektioner, efter det gick typ alla tjejer i klassen till vivaldi och åt, skitgott. Sen satt vi där ett bra tag sen halv tre gick vi till feelgood och hade idrott i en timme sen åkte jag hem med fyrabussen. Hoppade av vid ekeby och mötte elin på stan, vi tog varsin varmchoklad på johanssons och satt där och snackade :) Sen gick vi i gallerian ett tag sen hem. Pappa fick hämta mig på stan för orkade verkligen inte gå.. så satt john i bilen när han kom så han är här nu. Sitter i soffan och gör matte nu. Vi tänkte gå och sola fast vi orkade inte och att jag måste spara pengar. Andra avenyn klockan 9 iallafall!

Imorgon ska jag och sara träna och sola på glada oxen i västerås :) Ska bli kul, hört att gymmet inte är så bra men ändå kul och dom har sån där vibratorgrej, det är typ bara den vi vill va på, haha:) Efter det ska jag iallafall hänga med hem till sara och sova där :D kommer på ha med mig hur mycket packning som helst.. menmen:)

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0