15 oktober.


haha..

Blev inte att jag va med och träna för är så jävla sliten men va iallafall där och kolla. Måste plugga matte nu sen spela en ett säljsamtal där jag ska låtsas vara både kund och säljare, kommer låta bra! inte.

Först ska jag måla naglarna för jag satt och drog bort allt som jag hade målat för vart asirriterad. Jag suuuger verkligen på att måla naglarna, blir alltid förstört..

Imorgon efter skolan ska jag ta en fredagsfika med lino och sen kommer älskling till västerås :) 8 månader på lördag så ska "fira" det imorgon. Ska gå på flickan som lekte med elden och sen ska vi äta på spicy(K)

Mathilda


Kommentarer
Postat av: ronja

haha du ska höra mitt säljsamtal. låter ju så jävla fult =D

2009-10-15 @ 22:28:44
URL: http://rounji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0