12 september.

Kom hem från det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv för ett tag sen, fysen :) hehehe

Skolan gick snabbt men va ändå astrött, direkt från bussen åkte jag till idrottshallen och tränade. Först träning, sen match mot damerna och sen fys. Körde 70/20, 12 gånger!! Jag är död nu.

Ska slänga mig i duschen, eller kommer nog ligga där på golvet död men iallafall. Sen ska jag lägga mig i soffan och somna. Sen försöka slippa idrotten imorgon... nejdå men är så jävla trött. Och så får jag alltid feber efter träning så är helt hängig just nu, kul inlägg, puss.

Mathilda

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha

2009-10-12 @ 21:33:53
URL: http://sarafridajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0