8 november.











Hur rolig kväll som helst igår, och allt som hände stannar där för det hände helt sjuka saker, haha. Och även fast det hände en del dåliga saker va det ändå skitkul.

Va på öppethus på jensen igår ju, va halvkul, jag gömde mig typ för alla som va där. Mats min tränare kom och hämtade mig utanför skolan och vi åkte på match. Vann med 7-0, gjorde 3 mål, asbra! Efter matchen skyndade vi oss hem och jag duschade och fixade mig sen gick jag och sara till ella.

från saras blogg:
Jag och david kratta löv sen åkte vi till västerås, jag skulle köpa halloween dräkt till ellas fest ikväll, stod och vela jätte länge men tillslut bestämde jag mig. snart ska jag pröva en sak om jag kan ha så ikväll haha :)

haha alla lurade sara att man skulle vara utklädd fast man inte skulle de, så hon kom till festen som en tiger, haha. Jag fixade mig tsm med sara så försökte verkligen hålla mig och jag sa att jag hade mina saker hos ella, haha.

Vi va hos ella till ungefär 1, sen skulle vi hem till julia fast isa kom och hon ville inte gå själv så jag, sara, amanda och fredrik gick med henne ner på stan och gick runt där en lång stund, sen gick vi hem till julia och hämtade min väska sen gick vi hem och sov! Asrolig kväll!

Nu sitter jag här med sara, hon ska hem om nån timme och jag ska till farmor och farfar och äta då, john ska också med. Får se hur längde vi ska va där, ska iallafall sova hos john ikväll. Puss

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0