2 november.


jag och amanda posa lite..


Redan november!

Mora gick skitdåligt, vi förlorade alla 3 matcher och gick alltså inte vidare.. Jag tyckte vi spelade bra men fick inte in nå mål bara.. tråkigt. Hade iallafall jätteroligt annars, älskar mitt lag :D Vi skulle gå upp på natten och göra massa saker mot ida när hon sov (haha), jag ställde klockan på 4 och vaknade när det ringde, då skickade jag ett sms till amanda att hon skulle vakna, men hon gjorde inte det och jag somnade om så vart inget, haha :( Vi låg och snackade om en speciell sak och person från typ 11-2 på natten, haha. Några bilder kommer sen :)

Hade jag vart i skolan idag hade jag kommit hem typ nyss, fast det va jag inte för orkade inte. Har asont i kroppen och är helt sliten sen matcherna. plus att jag är hur trött som helst för vi sov inte många timmar där borta och jag och john kunde inte somna igår kväll. Så tar det bara lungt idag! Legat i sängen och kollat på houseavsnitt på morgonen. Men nu måste jag snygga till mig lite för pappa och jag ska ner på stan och äta! Blir nog en grillad ciabatta på johanssons, Mm(K)

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0