Jag gör ...

Jag gör som dom alla andra, skaffar mig en blogg. Vet inte riktigt vad jag kommer skriva, och skoj vet jag inte heller om det kommer bli. Och jag ska försöka att hålla bloggen uppe en vecka iallafall..

Skola har det största delen av dagen bestått av och kul är det ju inte. Efter skolan gick jag med Frida ner på stan, fast va inte där så länge. Istället gick vi hem till mig, softade och sen ut på en promenad innan hon skulle gå iväg. Skönt att gå och kul att prata.

Imorgon är det fredag och det känns underbart, ännu en vecka har gått och det är en vecka närmare värmen. Veckan går snabbare när det är fint väder, så hoppas nästa vecka blir lika fin!
Helgen är fullbokad, det blir tillberga, västerås och tjejer, toppen!

Nu ska jag plugga hinduismen, känns ju sådär. Men först duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0