Torsdag, nästan fredag.

Huvudet känns bättre, jag med.  Softade på förmiddan, stan hela eftermiddan kändes det som. Fick vänta ett tag men sen kom det roliga med helgen. Hoppas på nått roligt party på lördag, även fast jag ska upp 8 på söndag. Vart asirriterad när jag fick reda på att samlingen till dm va halv 9... Jag gav kvällen till läxböckerna och en bildupgift. Det va faktiskt bra att jag åkte hem från skolan, fick mycket mer gjort än att jag skulle vart kvar i skolan.

Skönt med fridag och helg imorgon! Ska tillbringa fredagskvällen hos farmor, för hon fyller år idag. Det blir mysigt, fast det hade nog vart lite roligare i sala. Ska iallafall vara med kvampe på lördag, Sen så många tjejer som möjligt hoppas jag, hitta nått kul ställe och bara ha askul som man alltid har när man är med mina kompisar!

Pusshej, nu ska jag lägga mig i soffan brevid missan och titta på tv, skulle jag skriva men det va inge bra på tv. Så jag sitter nog kvar här istället!

Måste köpa en vårjacka snart också, om bara snön kan försvinna. Vill ha skinnjackan med sned dragkedja från hm, förra årets men det är snygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0