Tordag, veckan går snabbt.

Igår kväll efter träningen hade jag asont i huvet, hade det när jag skulle sova också. Vaknade och kände att huvudverken hade gått över med den kom tillbaks på första lektionen... Så efter andra åkte jag hem. Hade inga nycklar så jag satt på trappen och skrev klart krönikan som skulle vart inne för länge sen, asskönt! Våfflor igår, va sugen idag med så gjorde pannkakor, mmmmm. Men måste sluta äta så onyttigt ju.. Nu sitter jag iallafall här asmätt och ska skicka en krönikan, plugga lite sen titta på film tror jag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

krya mathildaaa :) asfin bild :D :*

2009-03-26 @ 20:05:58
URL: http://fridawastling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0