Tisdagen.

Sitter på frissan nu, färgen håller på att verka och det klia så JÄVLA mycket!! Jag typ skakar för jag vet inte vad jag ska göra åt de.. haha :( Mamma lyssnar som vanligt aldrig på vad jag säger när det gäller mitt hår och hon ska alltid testa nya saker på mig så får se hur det blir. Just nu ser hårbotten brun ut istället för ljus..

När jag är klar här ska jag gå in på lindex och titta om dom har tippar man sätter på naglarna, har ingen aning om hur dom ser ut eller hur man gör men ska ändå titta får se om jag kanske försöker mig på sånna ett tag istället för att försöka spara ut mina egna.. Förut växte mina naglar jättesnabbt och gick aldrig av. Nu flisar dom sig alltid och mina naglar blir inte alls så långa som dom blev förut, astråkigt. Testat sånt där nagellack naglarna inte ska gå av och flisa sig av men det vart typ värre. Måste börja äta mer vitaminer också, då kanske det blir bättre.

Färgen ska tvättas ur om 20 minuter, så segt att sitta här. Tur att jag har en mamma som jobbar här så jag får gå in här och sitta vid datorn istället för att sitta bland alla andra och läsa damernas värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0