Tisdag och naglar.

Håret vart sådär, bättre än innan iallafall!

Efter frissan gick jag som sagt till lindex och köpte sånna där tippar till naglarna. Efter det gick jag på stan helt ensam, och väntade på elin. När hon kom mötte vi upp millan och stina, gick till coop och sen hem till millan. Satt där ett tag sen skulle jag hem och äta. Till affärn sen med mamma och jag fick ett samtal och jag trodde min pappa höll på att dö, lång historia och jag va livrädd, men så va det som tur var inte.

Det som skulle blivit en pluggarkväll vart till en nagelkväll! Nu sitter jag här och har gjort den sen klockan sju och försöker sätta på dom där jävla tipparna! Kan ju säga att det inte ser så bra ut... Men när jag har gjort några gånger hoppas jag att det kommer se bättre ut! Har alltså setat i typ 2 timmar och jag har bara gjort ena handen. Så vid 11 kanske jag gjort den andra också då, det är ju lite segt :) På bilden ser det inte bra ut och det ser ännu sämre ut i verkligheten, haha :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0