mondaymonday

Vaknade brevid en febrig pojkvän. Gick till skolan, pallrade mig igenom hela skoldan med mycket skratt. Efter skolan vart det en sväng till stan, till åkrahallen och sen hem. Det va frida som var mitt sällskap och vi gjorde cupcakes, typ godaste cupcakesen ! Pyssla å pyssla och fick fram riktigt goda och faktiskt söta bakelser. Efter det va det träning, som vanligt va alla där och träna, kulkul! nämen vänta , nu ljög jag :) DM på söndag, skulle ju faktiskt vara bra om några fler kom på träningarna! :) Efter det trog jag hem till john och tittade på tv, sen cyklade jag hem igen i det iskalla vädret... Jag som trodde våren hade kommit.

Imorogn är det skola igen ja, s e g t. Men efter skolan ska jag färga håret, ska bli så jävla skönt ! Bort med utväxten och om mamma lyssnar på vad jag säger kommer jag bli superblond! saken är den att hon inte alltid gör det, men får se. Och efter det är det elin,  Hon kommer till sala :D

Men nu ska jag sova för jag är jättetrött, godnatt mathilda!


Kommentarer
Postat av: Anonym

pettssonsbageri.com

2009-03-24 @ 22:15:24
Postat av: frida!

GODASTE! hahah :D asgulliga

2009-03-24 @ 22:28:11
URL: http://fridawastling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0