31 augusti.

Just nu grinar jag typ för jag är så jääävla irriteraad, på allt:) min dator är helt dumihuvet, eller det har den alltid vart men nu har jag tappat tålamodet så måste ha en ny. Blogg.sehar inte funkat, vårat internet funkar knappt. jag är helt slut för jag åkte direkt från busstation till träningn och typ dog för det va så jobbigt. Sen har jag ätit en macka sen klockan 10 så är skittjurig. Plus att jag sitter vid minidatorn nu och den hatar jag. det låter inte så jobbigt men om man tar allt det där tillsammans så blir det de, det lovar jag. kul inlägg.

uppdaterar ett lite roligare senare..

Mathilda


Kommentarer
Postat av: Sara

det låter ju jätte kul hahaha.. hur va fysen??

2009-08-31 @ 22:32:22
URL: http://sarafridajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0