30 augusti.

Drog till elin igår vid 6-7 nångång, stina och julia kom också. Va där, snackade, softade och så till klockan 11 ungefär då vi skulle dra till en fest. Meeeen, när vi kom ner på stan mötte vi massa folk (sånna som vi trodde hade vart på festen) och när vi kom till natti mötte vi kicki och hon sa att festen va slut, klockan 11...haha. fast det gjorde mig itne så mycket med tanke på vilka som hade festen.. skojja. Jag julia och stina drog iallafall hem till stina och softade, alla tre somnade i sängen och jag åkte hem vid 1 nångång. Eller john kom till stina så gick han och jag hem till mig och hämta saker sen hem till han. Det va hela min kväll!

Idag har jag vart på crossbanan hela dagen med john och hans pappa, det va bara roligt att kolla när john körde annars va det jäkligt segt, menmen. Skrivit assnabbt för saras pappa kommer när som helst och hämtar mig så ska jag till sara sen! börjar halv 1 imorgon ju så ska sova där. Puss

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0