29 augusti.

käkade nyss chokladboll, typ det godaste. snart ska jag hoppa in i duschen sen fixa/fräscha till mig för nu är jag riktigt äcklig! Idag har jag och john bara legat i sängen hela dan, han åkte för nån timme sen och då har jag setat här. fan skulle gått ner på stan idag och köpt lite saker men det glömde jag.. vill ha en ny kamera också, orkar itne släpa med mig systemkameran överallt och min digitala suger...julafton snart, eller ganska långt.

Ikväll ska jag va med några tjejer, eller jag vet inte vilka har bara snackat med elin, huhu! Ska nog till en fest, får se hur länge vi blir där. Hoppas det är mycket folk där! men jag har ingen aning om hur jag ska se ut.

Imorgon kommer sara hem! :D eller va det idag:O hoppas jag träffar henne imorgon iallafall(K)

                                                                           Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0