26 augusti.

Faaan va trött jag va imorse! somnade på bussen och när jag vakna försökte jah hålla ögonen öppna för va asrädd att jag skulle missa gå av, men de gick typ inte, somnade hela tiden typ. Skittråkigt väder idag också och det gjorde hela dagen ännu segare. Fast tyckte det faktiskt va kul att börja med lektioner så det händer lite! Efter skolan åt alla ( vi måste äta efter skolan alltså klockan halv 1), se gick jag på stan med lino ett kort tag sen tåg hem. väntade i två timmar på tåget för trodde det inte gick varken tåg eller buss men det gjorde det visst.. nu vet jag de!

Vart och handlar med pappa nyss, massa frukost, älskar de och behöver de! Nu sitter jag här och käkar och snart ska jag träna, skönt :)

Hörde att en från sala kanske ska börja i min klass idag, undra om det är sant..

Mathilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0