25 augusti.

Nu är jag hemma efter övernattningen! Det va riktigt roligt fast ibland lite segt. Just nu är jag iallafall skittrött! Vi gjorde lite allt möjligt, körde "lekar", åkte båt, laga massa mat m.m. Det va trevligt och bra för man lärde ju känna varandra bättre,huh :) Nu sitter jag här vid datorn, målar om naglarna och lyssnar på musik. Ska bara ta det lungt och lägga mig tidigt idag för är skittrött. Imorgon börjar vi med riktiga lektioner, alltså går efter schmat :)


skitdåliga bilder men det får duga..


sofie och rebecka!

hanna :)

Nathalie och Patricia

egon, han hade gjort illa näsan. han är rolig han...

frida, fast fick ingen bra bild på henne.

karin, vår lärare.





sen när vi gjorde alla roliga saker hade jag ju såklart inte med mig kameran.........................

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0