23 augusti.

Sitter vid datorn och har gjort det sen typ 12. Massa saker jag ska göra mn kommer ingen stans. Det va riktigt kul igår tycker jag! Jag åkte hem till ella vid 6, emma va också där. Tog det lungt sen började vi fixa oss, vid 9 åkte vi hem till elin där alla tjejer va. Det kom mer och mer folk hela tiden, polisen va ju också där några gånger, lite kaos och så men askul! Sista festen på allas sommarlov (även fast mitt redan är slut men ändå) men alla va glada ändå ;D

 Åkte hem till john och sov och åkte hem vid 12. Har samma kläder och smink som igår så jag känner mig riktigt äcklig. Därför ska jag hoppa in i dushen nu, sen tvätta, städa, åka och sola. Och packa föresten för imorgon blir det övernattning på nått ställe med nya skolan!.. hur nu det blir :) Ikväll ska jag bara ta det lungt! några bilder kommer sen, det funkar inte just nu.
Mathilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0