VÅR

Sara skulle till david så jag gick med henne från bussen till david, fortsatte gå och gick i 2 timmar. Asskönt! :) Gick typ runt sala sen ner på stan och träffa david och sara, dom skulle äta men jag hade inga pengar så satt vid dom medans dom åt. Sen kom emma vid 1 och frågade om jag ville fika med henne, hade inget att göra så jag satt med henne med, huhu :) Inte så härligt att jag hade grå mjukisdress och joggingskor på stan bara.. Skulle gått vidare efter det upp mot månsan men jag orkade inte. Får gå ditåt imorgon istället, ska va asnyttig det här lovet. Får se om det håller men jag ska verkligen försöka :D har redan druckit icetea och ätit en liten bit cheesecake, men det fick jag för jag gick..haah :(

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig. Sen kommer frida olsson och då ska vi gå ut och softa lite! Får se vad som händer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0