TORSDAG.

skönt med fredag imorogn! Hade nationella i matte idag, det gick asdåligt. vet inte varför, hade hjärnsläpp helt enkelt. efter skolan drog jag och emma till shelins, fikade och snackade. Sen drog vi hem till mig och upp på taket! huhu det är ashärligt där. Fast pinsamt för det va några hemma hos emil..haha. Emma har iallafall åkt nu för både hon och jag måste plugga. Har pluggat varje dag den här veckan.. Men snart klar med allt!

Sägs att det ska bli toppenväder i helgen och det får vi hoppas på. Imorgon ska alla tjejer till elin och grilla, början bli som en tradition nu ju, huhu. Ska iallafall bli askul, det är det alltid med tjejerna :D

Nu ska jag plugga (K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0