tors dag, grattis till han då.

Kände för en ny header!! Kom hem för ett litet tag sen efter 1½ timmes promenix, bravo mig och elin! Nu har jag asaont i huvet och mina fötter gör asaont. Ska gå och lägga mig ganska tidigt, och sen vakna på en FREDAG! YES. Imorgon ska jag vara med puddingen tror jag, sen på lördag ska jag grilla med mina underbara(!) vänner. tjoho. Känner på mig att det kommer bli en toppenmysighärligsoftrolig helg :)

hahaha... brorsan sa nyss att han skulle dra till en kompis för han orkade inte sitta vid datorn, vilket skämt. Fast undra va som hänt, han är nog sjuk stackarn.



Kommentarer
Postat av: sara

fin desigggggggggn gumms

2009-04-16 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0