tisdag, glömmervilkendagdetärhelatiden.

Jag och sara hänge med henns syster till västerås för hon skulle ta hål i naveln, det kunde man ju bara inte missa. Men det va inte drop-in idag där hon skulle ta och hon och hennes kompisar skulle på nån kurs så dom skulle va kvar i v-ås. Jag och sara köpte första mjukglassen i år och sen tog bussen hem. Medans tog hennes syster hål på ett annat ställe så vi missade det ändå.. haha.

Sen åkte vi hem till sara, softa bara och jag bestämde mig för att inte sova över för jag måste sova ut. Har gått upp astidigt asmånga dar känns det som, även fast det är lov... så imorgon ska jag sova så länge det bara går :) Nu ska jag titta på andra avenyn och sen kommer jag säkert somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0