Redan onsdag!

Skolan gick undan, känns så jväla mycket bättre nu när jag inte har en massa saker att stressa över. Tagit tag i allt nu så det känns asbra! :) När jag kom hem från skolan gjorde jag en kräftstjärt/fetaost-sallad, favorit! La den i en matlåda och gick upp på taget och satt mig, setat där och käkat den och pluggat tills nu. Gjorde klart en jobbig uppsats så nu har jag den avklarad. Nu ska jag upp igen och fortsätta plugga! det är hundra gånger lättare att plugga ute i solen med musik än inne faktskt(Y) hah

Senare vet jag inte riktigt vad jag ska göra, softa, ut och gå om jag orkar :) Det är redan onsdag ju! två dar kvar sen helg igen, då kommer elin :D Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0