Onsdag.

städat, städat och städat, det har jag gjort när jag kom hem från skolan. Och jag lovar att mitt rum kommer vara lika stökigt till helgen. Skönt att jag glömde alla papper till uppsatsen (jag skulle gjort klart för länge sen) i skolan. Slipper tänka på den idag iallafall, även om jag ändå måste göra den imorgon. Nu sitter jag här och det tänker jag göra ett tag till. Senare ska jag ut och gå med elin, vi gick i 2½ timme igår, asbra ju :) vi ska gå varje dag den här veckan! Fan va jag vill shoppa, har ingenting känns det som, astråkigt. skolar har börjat och det känns ännu sämre. Fast jag tror jag måste börja tänka lite posetivt, annars kommer jag aldrig klara sista(!) terminen, ah i 9an..

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0