Onsdag, mmm.

Efter skolan åkte jag till västerås med pappa, Han hade superbrottom så han inte gå i några affärer typ. Hann iallafall köpa gladiatorskor, brabra :) Vi åkte vidare till en massa möbelaffärer för det va nått han skulle ha. Skitsegt. När jag väl va hemma gick jag till ella med några saker, va där ett tag och tittade på vad emma, ella och stina skulle ha imorgon. Vart astaggad då! är sugen på att åka till uppsala. För jag orkar verkligen inte skolan. Fast ändå känner jag inte för det, så är nog i skolan till lunch sen drar jag hem :)

åh hade skrivit så råka jag ta bort.. Iallafall! Imorgon ska det bli så jävla kul, hoppas jag på iallafall! Vill till uppsala men ändå inte, vill inte till skolan ju. Men jag tror jag är där till lunch sen drar hem:) Vi ska till ella och grilla först med alla tjejer, sn bär det av ner mot stan. Mer har vi inte bestämt men jag tror ändå att det kommer bli toppen !:) Nu ska jag duscha, göra inpacking, raka benen, smörja in mig och massa, sen sova asgott, skönt! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0