lovet är snart slut...

Har inte hunnit skrivit men i torsdagskväll va jag med sara, emma och ella, frida orkade inte. Vi va hos ella först, chillade bara, sen senare drog vi till david där han och john va. Rökte vattenpipa och så. Sen va sara kvar där och jag, ella och john drog vidare mot stan. Kebaben va stängd för det va torsdag, vi som skulle ta en sigges.  Ella blev kvar och jag och john drog hem till han och sov.

Igår va jag med john, vi softase, va ute sen åkte vi inlines. Jag va asbra, eller :) Vid 7 åkte vi hem till david, sara och han hade gjort tacos så vi hade parmiddag där, haha. Softade hela kvällen, trevligtrevligt. Sen va vi aströtta och åkte hem till mg och sov. John åkte för ett tag sen och jag sitter här, ska snart ut i solen sen måste jag städa och göra mysigt på altan för ikväll ska det grillas! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0