fredag!

fredagar är alltid underbara. fast idag har jag haft superont i magen och det va ju sådär. Skoldagen gick väl okej och nu är jag hemma. Cyklade direkt till ica efter skolan för jag skulel köpa en ben&jerry men vart tvungen att cykla hem igen... Min plånbok ligger ALLTID i min väska, förutom just idag då jag skulle köpa det godaste för det va suuuperlänge sen. Fast det hindrar ju inte mig, ska cykla till ica igen nu, med 50 kronor hårt i handen.

Skulle följt med john, hans syster och hennes kille till västerås. Men slutade ju skolan så jävla sent så hann inte. Så vi ska va senare när han kommer hem, undra va vi hittar på :)

När jag kommer hem från ica ska jag sitta i solen med en b&j och lyssna på musik. skööönt, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0