fredag igår. nu lördag.

Igår vart en rolig kväll med en massa skratt, med dom underbaraste. Skolan gick undan, efter skolan gick jag och sara hem till mig, stressade som tusan för vi skulle till elin innan och fixa. När vi kom hade hon typ gjort klart allt, huhu stackarn.. Sen kom alla och vi åt, pratade, skrattade, rökte vattenpipa m.m. Längtar som fan till sommarn då dom allra flesta kvällarna ska tillbringas med alla roliga tjejer :D

Skulle följt med elin till falun idag, hon behövde sällskap men jag kunde och fick inte för mamma..Får vänta tills på torsdag då elin kommer igen! Istället ska jag vara med john idag, vet inte vad vi ska göra. Fint väder så vi hittar nog på nått :) Sara är här just nu men ska snart gå till david. Vi har legat på garagetaket hela förmiddan och va nyss och köpte varsin glass. Underbart ju. Puss

 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

vart kommer den fina tshirten ifrån som du har på dig på din header?



fin blogg för övrigt :)

2009-04-26 @ 10:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0