en sjunde del av mitt liv har vart måndagar.

Kom precis ur duschen, har tvättat bort all skit som jag hade i hela ansiktet, armar och den. Så nu är jag ingen stenåldersmänniska längre, eller ah troll.. Det va kul att va det, hoppas kortet också vart kul. Även fast killarna va tråkiga :)

Ska se om pappa har tid att åka till västrerås, då ska jag göra det idag. Men ska inte handla kläder för jag ska spara! utan typ, är sugen på att sy. Jag har en rosa volangklänning som inte är klar här hemma, så ska nog ny klart den om jag inte åker till västerås. För jag har inget annat för mig idag :)

visst ja, är det nån som har en massa hundra över får dom gärna betala frakt från forever21! tack jättesnällt.
 
min säck luktade asilla..

hahaha frida, hon hade muntliga nationella i svenska i dom där kläderna. jag kunde inte hålla mig.

isa och amanda va ascoola :D

stina!

haha assöt ! :D

bästa tjejerna, frida saknas! haha felicia får..

Kommentarer
Postat av: frida

hahahahah jag glömde att jag va så ful! Hade nån annan sett ut sådär när de hade muntliga nationella så skulle jag inte heller kunna hålla mig :( hahahha

2009-05-01 @ 14:15:28
URL: http://frajzi.blogg.se/
Postat av: mathilda

hahaahah :D

2009-05-01 @ 14:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0