Det är inte lätt...

..när man är tung. Idag är en sån dag då man bara känner att allt går fel. Man försöker och försöker men inget hjälper. Helst skulle jag bara velat legat i min säng hela dagen och väntat på en ny dag att börja om på, börja en ny dag då allt skulle vart mycket bättre. Men det går ju såklart inte. Så jag får ta alla smällar och ställa mig upp igen.

Just nu sitter jag bara här och gör ingenting, får en massa skäll och kommer ingen vart alls med pluggandet. Har en lektion imorgon jag kan göra klart uppsatsen på så får jobba som tusan på den för jag orkar verkligen inte nu. Måste städa mitt rum också så jag får nån lugn och ro här hemma... Efter det tänker jag sova, glömma allt och vakna upp i en underbar säng på en underbar dag, kan man ju hoppas iallafall! Det är fredag och då brukar allt kännas lättare.

Glömde förra inlägget att det är ju faktiskt  LOV efter imorgon. Hoppas att vädret håller i sig, för jag ska njuta som fan av varenda dag.

Va är det som känns bra med att trycka ner någon annan, jag har alltid undrat det och kommer nog aldrig få ett bra svar.

Kommentarer
Postat av: frida!

<3

2009-04-02 @ 21:25:32
URL: http://fridawastling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0