Ballonger.

Jag och sara hade inte tänkt gjort nått men vi hänge med mamma och pappa till västerås, dom släppte av oss i stan så vi gick det några timmar. Det som sög va ju att ingen hade pengar.. Men jag hitta ändå inget jag hade velat haft, köpte ett par örhängen för ett presentkort, det va det ända.

När jag kom hem vid tre skulle vi dra vidare på kalas, ville fyller 10! Han sa till mig att det kändes hur bra som helst att bli 10, så fråga jag om det verkligen kändes att han va ett år äldre, då sa han att det är väl klart att det gör, man känner hur man blir ett år närmare tonåren. haha han vill verkligen bli stor.. Men än är han bara 10, och rik. Haha det va askul där.. jag och ville körde mittengubbe med en hund och en ballong. Det va hunden som var mittengubben alltså, den va helt galen.

Snart kommer surgubben hit, får se va vi hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0