alla söndagar känns likadant.

fytusan va jag har ont i huvet och fytusan va tråkigt jag har. Heeeela eftermiddan har jag setat och tittat på en massa kläsidor, drömt mig bort att jag va hur rik som helst och kunde köpa exakt vad jag ville, lagt allt jag velat ha i kundvagnen, men sen vart tvungen att klicka bort sidan utan att tryckt på bekräfta köp... eller en gång "råkade" jag trycka bekräfta, men då va det bara 2 linnen i kundvagnen, iallafall nånting.

Jag har lust att cykla till åkrahallen, och på riktigt lägga i en b&j i kundvagnen. Fast ändå mår jag illa när jag tänker på det för jag och john åt det igår. Men va annars ska jag göra.. får se, får se. Mitt huvud dunkar ännu hårdare när jag tänker på att det är skola imorgon. Det är bara 3 eller 4 dagar i skolan så det går snabbt, sen 2 prov som jag kan så det blir inte en jättejobbig vecka. Hoppas jag.

Det är ju valborg på torsdag, jag har ingen aning om jag ska till uppsala eller inte, just nu är det nej. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, jag har ingen aning om vart vi ska vara. ojoj, det brukar sluta bra så vi hoppas det gör det den här gången också då.. Jag vill åka och shoppa nått att ha på mig men har ju lovat mig själv att spara alltihop, eller ah nästan allt. Råkade göra av med några hundra på topshops hemsida nyss ju.

Nu har jag skrivit värsta mycket, för jag har så tråkigt. Och jag är verligen inte taggad till att gå tillbaks en massa tusen år i tiden (?) och bli en stenåldersmänniska imorgon. Usch nej. Har inte ens hittat nått att ha på mig. eller jo, helen kom nyss med en julklappssäck! toppen. puss mathilda.



jag har tråkigt, huhu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0